Detaily systému
Náš systém umožňuje definovat jednotlivé zóny, které jsou vymezeny identifikačními místy (vstupy). Tímto jsme schopni sledovat, ve které zóně (části objektu) se osoba nachází, kolik osob je aktuálně v konkrétní zóně, případně s využitím tzv. prostorového anti-passback definovat trasu pohybu, kterou osoby musí procházet. Rovněž jsme schopni zabezpečit vstup pouze nastavenému počtu osob – tedy splnit podmínku maximálního počtu současně přítomných osob v zóně, což je v dnešní době extrémně důležité.
Docházkový systém
Komponenty
INDALA
- frekvence 125 kHz
- čtecí dosah přes 12 cm
- různé druhy designových provedení a barev
- exkluzivní FlexSecur® bezpečnostní technologie
- vhodné pro vnitřní i vnější použití
SIGNO
- frekvence 125 kHz i 13,56 Mhz, identifikace mobilním telefonem
- moderní design
- ideální řešení – čtení všech typů id. médií a formátů
- nová kapacitní klávesnice funkční i v rukavicích
- automatická detekce povrchu instalace pro dokonalé čtení
- dlouhodobá investice – upgrade firmwaru bez demontáže
- možnost využití OSDP protokolu
- vhodné pro vnitřní i vnější použití (IP65 certifikace)
- šetrné k životnímu prostředí s novým módem pro úsporu el. energie
SIGNO Biometrie
- patentovaná multispektrální snímací technologie otisků prstů
- vynikající výsledky snímání znečištěných či poškozených konečků prstů
- detekce silikonových napodobenin
- možnost dvoustupňové identifikace doplněné o ID kartu nebo mobilní telefon
- časově nastavitelné provozní módy (otisk, karta, otisk + karta)
- dlouhodobá investice – upgrade firmwaru bez demontáže
- možnost využití OSDP protokolu
- vhodné pro vnitřní i vnější použití (IK9 a IP67 certifikace)
Bezkontaktní karty a čipy
Biometrická identifikace
Mobilní telefon
Branky / brány
- kontrola pohybu osob a vozidel
- rozsáhlá nabídka bran
- upravíme rovněž Vaše stávající brány k použití s naším přístupovým systémem
- řešení na míru
Turnikety
- rozsáhlá nabídka turniketů a speedgate k zabezpečení vstupu osob do objektů
- kontrola pohybu osob
- slouží rovněž ke snadné kontrole docházky zaměstnanců
- řešení na míru
Závory
- parkoviště s požadavkem na nejvyšší rychlost a spolehlivost
- vjezdy s vysokou frekvencí pohybu
- dopravní aplikace s extrémní šířkou vymezeného prostoru
- automatické výsuvné sloupy včetně certifikovaných zařízení s nejvyšším stupněm odolnosti proti terorismu dle norem M30 a M50
Nejvyšší bezpečnost
Věříme našemu řešení, ale opatrnosti není v tomto segmentu nikdy dost. Proto necháváme náš systém pravidelně testovat Národním bezpečnostním úřadem, abychom proaktivně hledali případné nedokonalosti. Certifikát z těchto zkoušek je zárukou toho, že Vám nabízíme přístupový systém té nejvyšší úrovně bezpečnosti. A pouze takový si zasloužíte!
Bez ohledu na to, jak komplexní je Váš přístupový systém, bezpečnost musí být vždy na prvním místě. Proto nabízíme čtečky, které svojí několikavrstvou bezpečnostní strukturou tento požadavek bezezbytku splňují. Mezi jejich hlavní bezpečnostní funkce patří:
- zabezpečené úložiště kryptovacích klíčů v souladu s certifikací EAL 5+
- podpora OSDP protokolu pro kryptovanou komunikaci mezi čtečkou a řídícím členem
- uchovávání dat a jejich přenos pomocí certifikované metody SIO (Secure Identity Object)
- detekce neoprávněné manipulace v případě mechanického zásahu
- patentovaná ochrana proti rapidním elektronickým útokům
Od roku 1991 se zabýváme vývojem, výrobou a instalacemi identifikačních systémů. Naše klienty, které máme po celém území ČR, oslovujeme jak ze sídla společnosti v Uherském Hradišti, tak z naší pobočky v Praze.
Hlavními hodnotami naší společnosti jsou FLEXIBILITA, ŘEŠENÍ NA MÍRU a budování DLOUHODOBÝCH PROFESIONÁLNÍCH PARTNERSTVÍ. Jsme hrdí na to, že jsou tyto hodnoty oceňovány a sdíleny celou řadou našich partnerů od regionálních rodinných firem až po nadnárodní korporace. Reference
O každého klienta pečujeme se stejnou vášní. Zakládáme si na tom, že jsme pro naše zákazníky partnerem, na kterého se mohou spolehnout dnes, zítra nebo za dalších 30 let.
Většina dnešních přístupových systémů používá komunikační protokol Wiegand vyvinutý v 80. letech minulého století. Tato řešení používají ID média s dokonalým kryptováním, čtečky s několikavrstvou bezpečnostní strukturou, ale odesílaná data jdou ve zcela nezabezpečené formě.
Že to není problém a na komunikaci za čtečkou se nikdo zvenčí nedostane. Tak tomu, bohužel, není. Stačí miniaturní zařízení, které se v mžiku nainstaluje, a můžeme na mobilním telefonu sledovat celou komunikaci. Nebo tuto komunikaci přímo duplikovat a jednoduše si otevřít dveře, kdykoliv to bude potřeba. Video
Chtějte víc než zabezpečení 80. let minulého století!
Programové vybavení „sleduje“ činnost operátorů a zapisuje jejich pracovní postupy do databáze. Operátor, kterému přiřadíme roli „auditora“, pak má (například při provádění FLC kontroly) přístup k tabulce logů a pomocí programových prostředků může porovnávat úkony operátorů s písemnými požadavky na zakládání nových osob, udělování přístupových oprávnění či provádění změn v konfiguraci systému a nastavení uživatelů.
Tak budete mít pod kontrolou nejen samotný pohyb osob, ale rovněž všechny úpravy, které byly ve Vašem přístupovém systému provedeny.
Řešení pro společnosti všech velikostí
Malá firma
- Přednastavené uživatelsky jednoduché cloudové řešení
- Bez potřeby vlastní IT infrastruktury a specialistů
- Úsporné a rychle dostupné
- Bez nutnosti instalace SW
- Nikdy nekončící aktualizace
- Zálohování dat
- Snadný rozvoj systému, řešení roste společně s klientem
Střední firma
- Uživatelsky nastavitelné cloudové řešení
- Vhodné pro společnosti bez vlastního IT zázemí
- Pokročilé uživatelsky nastavitelné funkce
- Nikdy nekončící aktualizace
- Zálohování dat
- Snadný rozvoj systému, řešení roste společně s klientem
Velká firma
- Řešení pro společnosti s vlastním serverem a odpovídající IT infrastrukturou
- Přizpůsobení specifickým požadavkům provozu
- Pokročilé uživatelsky nastavitelné funkce
- Propojení se stávajícími informačními systémy
- Nikdy nekončící podpora a dlouhodobé partnerství
- Řešení roste společně se zvyšujícími se nároky na identifikační systémy
Jak to celé probíhá?
Sofistikované řešení se dokonale přizpůsobí Vašemu provozu, ne naopak!
Jen tak může informační systém plnit svou základní úlohu – zefektivnění každodenního fungování Vaší společnosti.
Instalací to teprve začíná
Novinky
Správa lidských zdrojů v čase pandemie a po ní
Společnost realizuje projekt: SPRÁVA LIDSKÝCH ZDROJŮ V ČASE PANDEMIE A PO NÍ CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_321/0024249 V rámci projektu je prováděn vývoj a výzkum s cílem vytvoření prototypu nového...
Přečtěte si vícePřístupový systém GOLDCARD byl opět certifikován NBÚ
Dobrá zpráva z Národního bezpečnostního úřadu. Nový přístupový systém společnosti GOLDCARD byl dne 20. května 2021 opět úspěšně certifikován!
Přečtěte si víceMobilní identifikace – budoucnost na dosah ruky
Před pár dny se nám dostala do rukou každoroční studie společnosti HID týkající se vývoje a trendů v bezpečnostním sektoru....
Přečtěte si více