Aplikace Evidence Pracovní Doby(EPD)
- Chybí vám přesné sledování kontroly pracovní doby?
- Už nehodláte tolerovat pozdní příchody?
- Je jednou z vašich priorit plné využití pracovní doby každého zaměstnance?
- Potřebujete přesnou kontrolu pohybu zaměstnanců a návštěv v areálu firmy?
- Chcete zamezit přístup neoprávněným osobám do prostor vaší firmy?
Komplexní identifikační systém
- Jde o modulární systém, který umožňuje vedení docházkové evidence až pro 50 000 zaměstnanců.
- Konfigurace oprávnění a audit průchodů se provádí pomocí programové nadstavby na osobním počítači.
- Systém pracuje nad SQL databází a je vybaven řadou rozhraní pro datové spojení jak s bezpečnostími (EZS, EPS, CCTV), tak i informačními (personální, mzdové, ekonomické) agendami.
Naše řešení zabezpečuje komplexní vedení docházkové evidence pracovníků s možným výstupem ve formě kontrolního listu nebo přímo ve formě dat do mzdových systémů.
Softwarové řešení a přehledné uživatelské rozhraní je vhodné jak pro menší společnosti, tak pro velké organizace. Jeho předností je „robustní“ výpočetní aparát, který umožňuje vedení evidence pracovní doby v provozech s různými typy pracovní doby (pevná či pružná pracovní doba, nepravidelné či turnusové rozložení pracovních směn a podobně).
Nasazením tohoto elektronického docházkového systému omezíte chyby vznikající při manuálním zpracování docházkových údajů a navíc je Vám k dispozici podrobná evidence nasnímaných údajů a to i při dodatečné úpravě dat. Zobrazení jména zaměstnance (popřípadě jeho fotografie) jak na snímači, tak na kontrolním stanovišti (vrátnice, recepce) značně omezuje možnost “odpíchnutí” kolegovi.
Vedení firmy má k dispozici aktuální přehled o odpracovaných hodinách jednotlivců a stejně tak mají zaměstnanci k dispozici informaci o aktuálním stavu své odpracované doby (vypisuje se při každé identifikaci na docházkovém snímači). Tímto lze včas předejít případným nedorozuměním a chybám, která se jinak kumulují ke konci měsíce.
Firma zabezpečuje rovněž nepřetržitou zákaznickou podporu a to jak po celou dobu rozběhu systému a jeho začlenění do struktury organizace, tak po celou záruční dobu. Poskytuje též rychlou servisní podporu při poškození snímačů nebo identifikačních karet. V případě požadavku zabezpečuje i komplexní pozáruční servis a modernizaci produktů za velmi výhodných podmínek.
Hlavní přínos docházkového systému GOLDCARD
Vynucení dodržování pracovní doby zamětnanců.
Jednoznačná a velmi jednoduchá registrace příchodů, odchodů a přerušení pracovní doby na základě bezkontaktní nebo biometrické identifikace.
Odbourání nutnosti ručního přepočtu a korekce docházkových dat jednotlivých zaměstnanců při zpracování měsíční docházkové evidence.
Velmi vysoká odolnost snímačů proti hrubému zacházení a minimální opotřebení využitím bezkontaktní technologie.
Umožňuje ON-LINE sledování docházkových dat zaměstnanců každým vedoucím pracovníkem prostřednictvím PC nebo mobilního telefonu a sledování aktuální přítomnosti na pracovišti, či v daném objektu.
Náhrada manuálního vkládání vstupních dat do ekonomických a mzdových systémů automatizovaným přenosem dat do těchto programů.
Využití identifikačních médií jako průkazů nebo vizitek (logo firmy, jméno zaměstnance, fotka).
Možnosti využívání moderních technologií s provázáním na přístupové, stravovací a informační systémy.
Návratnost docházkového systému GOLDCARD:
- zavedením docházkového systému zamezíte zbytečným přestávkám a prostojům zaměstnanců
- v kombinaci s přístupovým systémem můžete detailně kontrolovat pohyb zaměstnanců v pracovní době
- usnadníte práci mzdové účtárně
- získáte data k analýze produktivity práce
Základní pojmy užívané v aplikaci Evidence Pracovní Doby:
vstupní údaj – (operace) data popisující průběh pracovní doby zaměstnance (Příchod, Odchod,Celodenní Absence)
typ operace – dodatečný údaj zpřesňující operaci (např. Příchod od lékaře, Odchod na služební cestu, atd.)
složka pracovní doby – vypočítaná část pracovní doby, která je zajímavá pro účely analýzy (např. doba odpolední směny, doba noční směny, atd.)
Činnosti související s docházkovou evidencí je možné rozdělit do těchto částí:
- pořizování vstupních údajů
- opravy a analýza pořízených dat
- výpočet složek pracovní doby
- opravy a analýza vypočítaných složek pracovní doby
- transformace odsouhlasených složek pracovní doby na složky mzdové a jejich export do mzdového systému
Pořizování vstupních údajů (značení PŘÍCHODU, ODCHODU) je možné provádět:
- zadáním do programu na PC
- ( příručka uživatele)
- identifikací na terminálech
- GCT 115, GCT 212, GCT 1415.
Systém na základě vstupních údajů – konkrétních dat o docházce jednotlivých osob – a nakonfigurovaného algoritmu výpočtu generuje pro jednotlivé pracovníky složky pracovní doby. Důkladná analýza výkladu zákonných norem popisujících evidenci pracovní doby v konkrétní organizaci a možnost výpočtu se jejím požadavkům přizpůsobit většinou rozhodují o tom, zda pořízené řešení se bude využívat pouze jako pořizovač dat, nebo skutečně bude přínosem v podobě výkonného nástroje přispívajícího k efektivnímu řízení podniku. Řešení společnosti GoldCard představuje výkonný výpočtový aparátu, který dokáže postihnout výjimky a excesy vyplývající z požadavků uživatele a připravit kvalitní podklady pro integraci do používaných mzdových systémů. Toto řešení je možné znázornit na obrázku, který ilustruje procesy probíhající v rámci výpočtového aparátu; jeho vstupy a výstupy.
Některé zajímavé vlastnosti aplikace Evidence Pracovní Doby:
- Výkonný aparát oprávnění pro přístup k datům a jednotlivým funkcím programu.
- Rozdělení personální databáze do středisek se stromovou strukturou
- Import osobní údajů z personálních programů.
- Individuální i skupinové nastavení parametrů docházky.
- Možnost pořizování docházkových operací obsluhou programu na PC.
- Evidence změn provedených v docházkových datech.
- Přizpůsobivost výpočtového aparátu požadavkům uživatele.
- Automatické vyhodnocení směn na základě času pořízení vstupních údajů.
- Výpočet přesčasů a příplatků.
- Převod výsledného salda do dalšího měsíce.
- Možnost tvorby pracovních plánů.
- Export dat do mzdových systémů.
- Provázanost s jinými aplikacemi systému.
Modulární výstavba systému GCS 7800 umožňuje projektovat:
- autonomní stanoviště (autonomní systém)
- propojení stanovišť v objektu (lokální systémy)
- propojení objektů uživatele (centralizované systémy)
zabezpečuje komplexní vedení evidence návštěv objektu, prostředky výpočetní techniky, s možností přidělení identifikační karty návštěvy s nadefinovanou trasou pohybu a automatickým odebráním při odchodu z objektu.
Některé zajímavé vlastnosti aplikace Evidence Návštěv:
- Vytváření databáze návštěv s možností vyhledání záznamu – u opakované návštěvy odpadá vyplňování identifikačních údajů.
- Evidence příchodu – záznam databáze obsahující identifikaci návštěvy, identifikaci navštíveného, důvod návštěvy, datum a čas příchodu, číslo vydané karty.
- Evidence odchodu – doplnění záznamu časem odchodu, uvolnění karty pro další použití.
- Vyhledávání záznamů databáze návštěv s možností generování tiskových sestav.
- Import osobní údajů z personálních programů.
- Provázanost s jinými aplikacemi systému.